Amigurumi

Amigurumi Ayıcık - Teddy Bear


İlk paylaşımımı ilk ördüğüm oyuncak ile yapmak istedim.
Amigurumi Ayıcık - Teddy Bear
Amigurumi Ayıcık - Teddy Bear


Gün boyu ekrana bakmak, işin stresi vs vs. 
Akşam eve geldiğimde bu sefer telefon ekranına bakarak geçiyordu günlerim.
Kısacası ekranlar arasında geçen bir hayat 😕

Dedim bu böyle olmuyor. Boş boş vakit geçiriyorum. Bir şeyler yapmak lazım. 
Amigurumi görüyordum sürekli ama örgü örmeyi hiç bilmiyorum, kurslar hafta içi ve benim vaktim yok.

Araştırırken nasıl yaparım diye youtube imdadıma yetişti. Yine bir ekrandan yardım aldım 😊

Öncelikle @ayseilediy teşekkür ederim. 
Youtube kanalında çok güzel anlatmış. Hiç tığ tutmamış biri olarak onun videoları sayesinde öğrendim.

Bu hesapta amacım yaptıklarımı paylaşıp biraz eğlenmek.

Şimdiden herkese MERHABA 🤗

Tarif: @ayseilediy
------------------------------------------

I wanted to do my first sharing with my first toy.

Pattern: @ayseilediy 



Amigurumi Ayıcık - Teddy Bear Amigurumi Ayıcık - Teddy Bear Reviewed by Mühendisin Hobileri on Şubat 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.